Нарешті у Херсонському обласному Академічному музично-драматичному театрі
ім. М.Куліша режисери взялись за сучасне прочитання класики. Драматург нашого
часу із м. Миколаєва Віктор Понізов
переписав Уїльяма Шекспіра, образ Гамлету був переоцінений у його п’єсі «Тікати
з Ельсінора». Режисери театру Сергій Павлюк та Влада Бєлозоренко на
оригінальний авторський текст знайшли оригінальне зорове рішення вистави.
Яким же ми знаємо Гамлета? 400 років
він був героєм, 400 років він був трагіком, 400 років він грав одну і ту ж
роль. Він втомився від гри по написаному сюжету не його рукою і тому вирішив
переписати його, кинувши виклик своєму Творцю: «Уїльям, я оголошую тобі війну!»
Однак ця війна охопила і весь Ельсінор – Гамлет заразив ідеєю майже усіх, хто з
ним грав цю п’єсу життя 400 років. Почуття свободи – це прекрасне почуття,
однак шлях до неї пролягає через смерті ні в чому не повинних людей. З кожним
кроком до свободи Гамлет збирав навколо себе тільки захоловші тіла і ставав
тираном свого часу. Навіть душі померлих не могли погасити його одержимості
ідеєю побороти Творця.
В той час поки Гамлет хвилина за хвилиною втрачав розум, занурювався в
ангельський пил кокаїну, Уїльям в цей час залишався спокійним і не видимим для
нього. Клешня Гамлета зробила з нього жорстокого егоїста. Сотні смертей навколо
його їдеї свободи підсвідомо нагадують нам сюжет із «Ромео і Джульєтти», де
навколо одного світлого почуття – кохання, лише смерть та ненависть.
Режисерське рішення смерті у виставі вирішено через протигази, десятки яких
було скидано у холодильник – небо’ємний могильник, створений однією людиною. В цих трупах у найдраматичніший
момент купався Гамлет, тоді він ще не міг осягнути скоєного. І тільки, коли
Лаерт показав під фінал Гамлету нову п’єсу, по якій він зіграв цю роль тирана
Ельсінора, Гамлет зрозумів, що перед Творцем він безсильний, оскільки сам
Творець переписав сюжет! Виявляється Гамлет зіграв свою роль по задуму
Всевладного Уїльяма. Проти Творця може повстати тільки божевільний. На те і
існує в світі Творець, аби кермо світу було у його руках і не існує ніякого
коду, який би міг зламати цей доступ до головного скарбу – ВЛАДИ! Влада дається
лише тим, хто обраний головним можновладним Архітектором світу, і нікому не
дано зламати будівлю, яка насправді є, але її не видно.
Опір даремний!
Завітайте до Херсонського обласного академічного музично-драматичного
театру ім. М.Куліша на виставу «Гамлет»
і можливо ви по-своєму прочитаєте біль режисера.
Приємного перегляду,
дорогі шанувальники театру!
З повагою, Рустам Авдєєв
Керівник проекту та режисер-постановник - Сергій Павлюк Режисер-постановник та пластичне рішення - Влада Бєлозоренко
Художнє вирішення вистави - Сергій Павлюк
Генеральний директор - художній керівник театру - Олександр Книга
ты не можешь сама выбрать свою роль, потому что не в состоянии её до конца дописать изначально, продумать весь ход.... Помнишь: человек не может сказать что он будет делать в завтрашний день, ибо ему может упасть кирпич на голову, именно ему..... одному неудачнику из миллиона... ты сама ето задумываешь???
Театр от жизни отличает только ЧЕТВЕРТАЯ СТЕНА.... не болеее .... как на сцене мы играем по замыслу автора, так в жизни живем (играем) по замыслу и сценарию Бога
не думаю.... это не так. На то Он и Творец, чтобы решать за всех. Согласись, ведь только автор решает долю своих персонажей, от него зависит финал пьесы, то к чему придут все персонажи, автор может переписать своё творение как того хочет, а герои в этом произведении всего лишь пешки. Он волет сам их перемещать по доске... и если одна пешка хочет сойти с эго доски, то творец зделает все чтобы только наказать её за Своевластие...